تولد نادر ۵ قلو‌ها در تبریز + عکس رواق حضرت زهرا (س) و باغ اردوگاه خاتون به دستور شهید رئیسی تاسیس شد ویدئو | گریه‌های بی امان بی بی جان ۱۰۵ ساله برای شهید رئیسی سیسمونی یا فخرفروشی؟| راهکارهای خرید بی دردسر لوازم ضروری نوزاد روایت تازه از حمایت‌های شهید امیرعبداللهیان از زنان چگونه باید از شکست عاطفی عبور کرد؟ مقام معظم رهبری چه توصیه ای به همسر شهید جمهور کردند؟ خزعلی: مشکل اخذ مجوز «سیب سلامت» برای کسب‌وکار‌های خانگی باید حل شود زن تمدن‌ساز الگوی رفتاری دستگاه‌های اجرایی شهید رئیسی، الگوی سوم زن را در زندگی شخصی خود محقق کرد فلوراید موجود در آب آشامیدنی برای جنین خطرناک است ۷ چیزی که زنان موفق از شریک زندگی خود می‌خواهند مشخصات یک کرم ضدآفتاب خوب چیست؟ بلای تاریخ تولد رُند و لاکچری در ۳/۳/۳ پانزده ساله شد دل‌نوشته همسر شهید محسن حججی برای شهید راه خدمت | حالا دست او از همیشه بازتر است برای خدمت‌رسانی سروده‌های بانوان شاعر ایرانی در سوگ خادم‌الرضا(ع) وظیفه زنان در مقابل شهادت رئیس جمهور، روایت صادقانه است برای آبرسانی و جوانسازی پوست عسل استفاده کنیم یا آلوئه ورا؟ رفع مشکل شناسنامه فرزندان مادران ایرانی در دولت شهید رئیسی سروده افشین علا در توصیف مادر رئیس جمهور شهید ویدئو | زنان نقش آفرین
سرخط خبرها
نخستین مصاحبه «اسماء محمد» همسر ابوبکر البغدادی با رسانه‌ها | سرکرده گروه تروریستی داعش ۴ زن و ۱۰ کنیز داشت

نخستین مصاحبه «اسماء محمد» همسر ابوبکر البغدادی با رسانه‌ها | سرکرده گروه تروریستی داعش ۴ زن و ۱۰ کنیز داشت

  • کد خبر: ۲۱۲۲۵۴
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
همسر «ابوبکر البغدادی»، سرکرده مقتول گروه تروریستی داعش در نخستین مصاحبه خود با رسانه ها، با بیان اینکه داعش مرحله سیاهی از تاریخ بود که به پایان رسید، گفت: داعشی‌ها از انسانیت بویی نبرده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه «العربیه» عربستان سعودی به تازگی در اولین ظهور علنی «اسماء محمد»، همسر «ابوبکر البغدادی» سرکرده مقتول گروه تروریستی داعش، با او مصاحبه‌ای را انجام داد و منتشر کرد. «اسماء محمد» نخستین همسر ابوبکر البغدادی که اکنون در عراق زندانی است در این گفتگو گفت: ابوبکر البغدای پس از اینکه مسئولیت خلافت اسلامی را بر عهده گرفت، دچار غرور شد. «اسماء محمد» افزود: او آرزو داشت دامنه خلافتش را به مناطق گسترده‌ای از عراق و سوریه و حتی تا «رم» برساند. وی تاکید کرد: من هرگز مشاهده نکردم که البغدادی از کشته شدن همرزمانش ناراحت شود.

«اسماء محمد» گفت: «ابوبکر البغدادی» شیفته زنان بود و با بیش از ۱۰ زن اسیر ایزدی رابطه داشت و او و هوادارانش به‌قدری زن باره بودند که دستگاه خلافت ادعایی خود را عملا به دولتی برای زنان و اسرای زن، تبدیل کردند. همسر سرکرده مقتول گروه تروریستی داعش در ادامه گفت: او غیر از من، سه زن و ۱۰ کنیز دیگر نیز داشت، یکی از زن‌های او سوری و دیگری چچنی بود، ولی اساساً زن هیچ ارزشی برای داعش نداشت و داعشی‌ها بویی از انسانیت نبرده اند.

همسر سرکرده مقتول گروه تروریستی داعش افزود: البغدادی از چهار زن، ۱۱ فرزند داشت که برخی از آن‌ها در زندان‌های عراق هستند. وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که زندگی او با البغدادی از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۷ پایدار نبوده است و البغدادی با یک دختربچه ۱۳ ساله عراقی ازدواج کرد که همسن دخترش بود و حتی دختر خود را نیز که ۱۲ سال سن داشت، شوهر داد.

«اسماء محمد» افزود: اعضای داعش شمار زیادی یتیم، بیوه و فرزندان مجهول الهویه از خود به جا گذاشتند. پس از مصاحبه اختصاصی «اسماء محمد»، همسر «ابوبکر البغدادی»، سرکرده سابق داعش، «امیمه»، دختر البغدادی نیز در این مصاحبه مطالب جدیدی را مطرح کرد و از رنج‌های خود در عراق گفت که پدرش (ابوبکر البغدادی) او را در سن ۱۲ سالگی مجبور به ازدواج با محافظ شخصی اش کرد.

منبع: اطلاعات

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.